Виступ на педагогічній раді
«Система
педагогічних чинників, спрямованих на гуманізацію освітнього простору та
соціалізацію особистості в умовах експериментального навчального закладу»
Доповідь на тему:
«Створення класного колективу»
Доповідь на тему:
«Створення класного колективу»
Стали, мов, рідні ми в школі,
Дружні усі, роботящі
Кожен сказати готовий:
«Клас мій найкращий з найкращих!»
Кожен сказати готовий:
«Клас мій найкращий з найкращих!»
Класи нашої школи – це маленькі
сім’ї, у яких і радощі, і невдачі – навпіл. Це колективи-шукачі, які прагнуть
до всього нового, прогресивного. Це уроки й свята, олімпіади й конкурси, вечори
й екскурсії, спортивні змагання та мандрівки.
Я не просто
вчитель, я класний керівник. І хочу бути класним керівником. Тому вчуся сама,
вчу і виховую своїх дітей так, щоб вони любили школу, друзів, життя. Вчилися
бути щасливими самі, і робити щасливими своїх близьких.
Класний керівник - це безпосередній і
основний організатор навчально-виховної роботи в школі, офіційна особа, що
призначається директором для здійснення
виховної роботи в класі.
Бути класним керівником - не просто. Володіти умінням з таких різних дітей створити єдиний і згуртований колектив -це мистецтво. Бачити в кожному учневі індивідуальність - це професіоналізм. Уміти прожити з ними добре шкільне життя, щоб запам'яталося назавжди - це талант. Цими якостями і повинен володіти справжній класний керівник.
Бути класним керівником - не просто. Володіти умінням з таких різних дітей створити єдиний і згуртований колектив -це мистецтво. Бачити в кожному учневі індивідуальність - це професіоналізм. Уміти прожити з ними добре шкільне життя, щоб запам'яталося назавжди - це талант. Цими якостями і повинен володіти справжній класний керівник.
Створювати
колектив - вчити дітей спільній творчості, колективній, тому що коли вони разом
думають, разом винаходять і працюють, тільки тоді вони об'єднаються і навчаться
цінувати один одного. Тільки тоді
з'являться між ними товариські стосунки. Тільки тоді діти живуть в тій
духовній напрузі, в якій розвиваються їх здібності. Тільки тоді вони і
почувають себе хазяйвами в колективі. І не буде перебільшенням сказати, що
майже уся методика виховання зводиться до методики розвитку колективної
творчості. Усі найважливіші людські якості можуть розвиватися тільки в умовах
колективної дитячої творчості.
є притча про
царя, який мріяв зробити свій народ щасливим і звернувся за порадою до
мудреців. Ті поставили йому три запитання: яка година на землі найголовніша,
яка людина на землі найголовніша, яка справа на землі найголовніша ? Цар не
зумів знайти відповіді на ці питання. А вони були дуже прості: найголовніший
час-теперішній; найголовнішою людиною є та, котра зараз поруч з тобою; найголовніша справа - це справа, якою ти зараз займаєшся, якою
будуть пишатися, яка принеси плоди, успіх. І на сьогодні найголовнішими людьми
є мої учні, найголовнішою справою вважаю –створити єдиний і згуртований
колектив.
Мої учні - це
десять світів. Кожен - особистість, яка знає собі ціну. І все-таки ми - єдине
ціле, ми - дружній колектив,
сімя.
Комментарии
Отправить комментарий