Виступ на педагогічній раді
«Система педагогічних чинників, спрямованих на гуманізацію освітнього простору та соціалізацію особистості в умовах експериментального навчального закладу»
Доповідь на тему:
«Створення класного колективу»

Стали, мов, рідні ми в школі,
Дружні усі, роботящі
Кожен сказати готовий:
«Клас мій найкращий з найкращих!
»
     Класи нашої школи – це маленькі сім’ї, у яких і радощі, і невдачі – навпіл. Це колективи-шукачі, які прагнуть до всього нового, прогресивного. Це уроки й свята, олімпіади й конкурси, вечори й екскурсії, спортивні змагання та мандрівки.
Я не просто вчитель, я класний керівник. І хочу бути класним керівником. Тому вчуся сама, вчу і виховую своїх дітей так, щоб вони любили школу, друзів, життя. Вчилися бути щасливими самі, і робити щасливими своїх близьких.
Класний керівник - це безпосередній і основний організатор навчально-виховної роботи в школі, офіційна особа, що призначається  директором для здійснення виховної роботи в класі. 
Бути класним керівником - не просто. Володіти умінням з таких різних дітей створити єдиний і згуртований колектив -це мистецтво. Бачити в кожному учневі індивідуальність  - це професіоналізм. Уміти прожити з ними добре шкільне життя, щоб запам'яталося назавжди - це талант. Цими якостями і повинен володіти справжній класний керівник.
Створювати колектив - вчити дітей спільній творчості, колективній, тому що коли вони разом думають, разом винаходять і працюють, тільки тоді вони об'єднаються і навчаться цінувати один одного. Тільки тоді  з'являться між ними товариські стосунки. Тільки тоді діти живуть в тій духовній напрузі, в якій розвиваються їх здібності. Тільки тоді вони і почувають себе хазяйвами в колективі. І не буде перебільшенням сказати, що майже уся методика виховання зводиться до методики розвитку колективної творчості. Усі найважливіші людські якості можуть розвиватися тільки в умовах колективної дитячої творчості.
є притча про царя, який мріяв зробити свій народ щасливим і звернувся за порадою до мудреців. Ті поставили йому три запитання: яка година на землі найголовніша, яка людина на землі найголовніша, яка справа на землі найголовніша ? Цар не зумів знайти відповіді на ці питання. А вони були дуже прості: найголовніший час-теперішній; найголовнішою людиною є та, котра  зараз поруч з тобою; найголовніша справа  - це справа, якою ти зараз займаєшся, якою будуть пишатися, яка принеси плоди, успіх. І на сьогодні найголовнішими людьми є мої учні, найголовнішою справою вважаю –створити єдиний і згуртований колектив.
Мої учні - це десять світів. Кожен - особистість, яка знає собі ціну. І все-таки ми - єдине ціле, ми - дружній колектив,  сімя.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Позакласний захід з біології для учнів 6 класу

Вибір підходів до процесу соціалізації особистості учня